Nori stari ljudje

Nek starejši gospod iz japonske, je tristo oseminosemdesetkrat klical gasilce, da pri njemu gori. Nato pa so ga aretirali zaradi lažnih prijav. Zagovarjal se je, da je zelo osamljen. To sem videl danes na TV-ju, ko imajo tiste kratke infonovice na TV ZNOVA.

To jaz vedno rečem, ko mi kdo zaupa svojo telefonsko številko. Da imam končno nekoga, ki ga lahko v dolgih in neprespanih nočeh nadlegujem, da sem osamljen. V glavnem …

“Iščem pozornost” ni najbolj primerna besedna zveza, je pa prva, ki pade na pamet.

Zgleda, da ima vsaka država svoje posebneže. Pri nas recimo stari ljudje radi kličejo na glavno sodišče v ljubljani, da je tam nastavljena bomba. Letos so to naredili že … po mojem večkrat kot 388-krat? Statistike (?!) pravijo, da to delajo ljudje starejši od šestdeset let.

“Bog jim daj zdravja” ni najbolj primerna fraza, je pa prva, ki pade na pamet.

Zanimivo, z mano pa govorijo le o vremenu, ko sem z njimi v dvigalu, nikoli pa nobeden ne omeni nobene bombe na sodišču. Me zanima, če bom jaz tak, ko bom starejši star?